Vuoden tapahtumia

Yhdistyksen 30- vuotisjuhlaa vietettiin Partalan Kuninkaankartanossa 11.12.21 koronapandemian aiheuttamin rajoituksin.

Yhdistyksen puheenjohtaja Eija Luukkonen avasi tilaisuuden.

Pitkäaikainen yhdistyksen puheenjohtaja Erkki Mustonen kertoi yhdistyksen historian.

Airi Nevala luki Juvan kunnanjohtaja Mervi Simoskan toimittaman tervehdyksen (korona esti kunnanjohtajan osallistumisen tilaisuuteen).

Juhlayleisöä.

Liiton varapuheenjohtaja Paavo Peltosaari toi liiton tervehdyksen.

Juvan seurakunnan tervehdyksen toi kirkkovaltuuston puheenjohtaja Ilkka Asikainen sanoin ja sävelin.

Musiikista huolehtivat Milla Häkkinen ja Iiris Pirinen.

Ansiomerkkit luovuttivat Paavo Peltosaari ja Risto Löppönen, Inga Loposen avustuksella.

Ansiomerkkien saajat ryhmäkuvassa, kuvasta puuttuu Elina Mustonen.

Yhdistyksen hallitus pääsi yhteiskuvaan.

Kuukausikokouksessa 20.10.2021 Airi Kangas kertoi työurastaan Ulkoministeriön palveluksessa, mm. Afganistanissa.

Piirin syyskokous Juvalla 24.11.2021

Senioripiirin kesäretki Punkaharjulla 18.8.2021

Juvan osallistujat kesäretkellä.

Liiton 50-vuotisjuhlamitalinsaajat . Kuvassa oikealla liiton toiminnanjohtaja Maarit Kuikka.

Juvan mitalistit Risto Löppönen ja Erkki Mustonen.

6.5.2021 Ikäihmisten KÄVELYKIPINÄ-tapahtuma laavukylässä.