20-vuotisjuhla 3.8.2011

Etelä-Savon Kansallisen Senioripiirin kesäpäivää ja Juvan yhdistyksen 20-vuotisjuhlaa vietettiin Juvalla 3.8.2011. Patina-lehti otsikoi juttunsa "Juvalla juhlittiin" - juhlittiinhan samalla Senioriliiton 40-vuotista toimintaa.

"Punaisen Piipun Kievariin" oli kokoontunut lähes sata senioria nauttimaan aamukahvia. Inkilän kartanossa sen emäntä esitteli taloa ja sen historiaa. Talon isännän ja paimenkoiran opastuksella vieraat tutustuivat lampaiden taidokkaaseen paimennukseen.

Partalan kuninkaankartanossa nautitun lounaan jälkeen puheenjohtaja Risto Löppönen toivotti vieraat tervetulleiksi yhdistyksemme 20-vuotisjuhlaan, johon Senioriliiton tervehdyksen toi liiton varapuheenjohtaja Tapani Mörttinen.