Piirin kevätkokous 26.3. Juvalla

Etelä-Savon kansallisen senioripiirin kevätkokous pidettiin Juvalla 28.3.2024. Kokouksen alussa Hyvinvointialue Eloisan hallituksen puheenjohtaja, kunnallisneuvos Heikki Laukkanen esitteli hyvinvointialueen organisaation ja sen toimintaa.

Kevätkokoukseen osallistui 33 piirin jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi piirin kunniapuheenjohtaja Risto Löppönen ja sihteerinä Aija Broms Savonlinnasta.

Eloisan hallituksen puheenjohtaja, kunnallisneuvos Heikki Laukkanen esittelemässä hyvinvointialueen toimintaa.
Puheenjohtajaja Eija Luukkonen toivottaa kokoukseen osallistujat tervetulleiksi Juvalle.
Varapuheenjohtaja Raija Vuokko ja hallituksen jäsen Airi Nevala keskustelemassa kunnallisneuvos Heikki Laukkasen kanssa.
Kokouskahvitarjoilua ja keskustelua pöytäkunnittain.