Yhdistyksen 30-vuotisjuhla 11.12.

Juvan seniorit ry:n 30-vuotisjuhla pidettiin 11.12.2021 Partalan

Kuninkaankartanossa. Puheenjohtaja Eija Luukkonen lausui juhlan avaussanat toivottaen lopuksi juhlavieraat tervetulleiksi.

Juhlivan yhdistyksen historiikin esitti pitkäaikainen puheenjohtajamme Erkki Mustonen. Puhe luettavissa kuvien alla olevasta linkistä.

Senioriliiton varapuheenjohtaja Paavo Peltosaari toi juhlaan liiton tervehdyksen.

Airi Nevala luki koronaan sairastuneen Juvan kunnanjohtaja Mervi Simoskan toimittaman tervehdyksen.

Juvan seurakunnan tervehdyksen toi kirkkovaltuuston puheenjohtaja Ilkka Asikainen sanoin ja sävelin. Juhlamme huilu- ja pianoesityksistä vastasivat Milla Häkkinen ja Iiris Pirinen.

Juhlaohjelman päätteeksi palkittiin ansiomerkein: Erkki ja Elina Mustonen, Eija Luukkonen, Ulla Löppönen, Airi Nevala, Pirjo Ralli ja Raija Vuokko. Liiton varapuheenjohtaja Paavo Peltosaari ja Risto Löppönen luovuttivat  ansiomerkit Inga Loposen avustamana.