Pöyhölän pappilan pitopöytä

Musikaalin sävelten saattelemana paluumatka suuntautui Pieksämäelle ja Pöyhölän pappilaan, jonka runsas pitopöytä oli odottamassa.

Pöyhölän historia ulottuu pitkälle 1800-luvulle asti ja sitäkin kauemmas aina 1500-1600 luvuille saakka. Historia-linkin avaamalla voit lukea siitä enemmän.

Pitopöytä odottaa ruokailijoita

Bussissa matkavastaava Risto Löppönen kiitteli meitä senioreita ja rotareita yhteisesti toteutetusta teatterimatkasta, joka kokonaisuudessaan oli onnistunut. Erityisesti hän huomio seuraamme liittyneet Savonlinnan seniorit - puheenjohtaja Pekka Huovilan ja hänen vaimonsa Pirjo Huovilan.

Pekka kiitti mukavasta seurasta pitäen hyvänä juvalaisten tapaa järjestää retkiä paikallisesti yhdessä. Tällä varmistetaan niiden toteutuminen, koska lähtijöitä saadaan aina riittavästi. Hän toivoikin, että myös Senioripiirissä voitaisiin toimia samalla tavalla. Matkoja voitaisiin ainakin Savonlinnan,  Mikkelin ja Juvan senioreiden kanssa suunnitella yhdessä niistä jo alkuvaiheessa tiedottaen.