Seniorilounaalle oli kokoontunut 14 ruokailijaa nauttimaan hyvästä pöytäseurasta ja kertomaan kuulumisista. Ruokailun lomassa muistuteltiin seuraavan viikon tiistain 26.5. Kesäretkestä Paavilan lammastilalle yhdessä rotareiden kanssa.